Vârful Lespezi și Vârful Coltul Călțunului - Ho Hac de Vară – Ho Hac Bucuresti

Vârful Lespezi și Vârful Coltul Călțunului – Ho Hac de Vară

Ho Hac a plecat iar în aventură și de data asta a ales să cucerească două din cele 14 vârfuri de peste 2500m din România. Zis și făcut, sâmbătă dimineața ne-am trezit cu noaptea-n cap și am plecat spre Piscul Negru pe Transfăgărășan.

Așa cum zice un vechi proverb, cine se scoală de dimineață, departe ajunge, așa că noi ne-am băut cafeaua de dimineață la restaurantul de la poalele dealului pe vârful căruia se gaseste Cetatea Poienari.  La ora 09.30 am ajuns la locul de unde am început ascensiunea spre Vârful Lespezi – 2517m. Urcăm prin pădure în prima parte a drumului și în cele din urmă ajungem la stâna care ne anunța că suntem la granița cu pajiștile alpine. De aici începe adevăratul urcat până pe vârf, unde ajungem cu toții după 3 ore și 55 de minute. Relaxare, o gustare și poza de vârf, iar după 30 de minute ne îndreptăm spre fratele acestuia: Vârful Cornul Călțunului – 2505 m, pe care îl atingem o oră mai târziu.

Putem spune ca am fost norocoși pentru că vremea ne-a oferit răgazul necesar să ne bucurăm de toată splendoarea Făgărașului, ploaia începând abia când am ajuns la mașină.

Nu puteam încheia această ieșire decât cu o cină pe malul lacului Vidraru.