Cabana Curmătura din Piatra Craiului - Ho Hac de Iarnă IV – Ho Hac Bucuresti

Cabana Curmătura din Piatra Craiului – Ho Hac de Iarnă IV

Se pare că un an trece repede și iată-ne ajunși la cea de-a patra ediție a stagiului de club Ho Hac de Iarnă.

Locația aleasă pentru această ediție, așa cum am anunțat la sfârșitul ediției trecute, este Cabana Curmătura din Piatra Craiului. Aventura noastră începe la Cabana Gura Râului, unde am lăsat mașinile și unde ne-am întâlnit cu colegii noștri de la celelalte cluburi care au răspuns invitației de a participa alături de noi la acest eveniment.

Traseul se anunță unul ușor, de trei ore, cu o diferență de nivel de 700 m pe o frumoasă vreme de iarnă, care ne-a prins făcându-ne planuri legate de priveliștea minunată ce va urma la ieșirea din pădure. Se pare că natura nu a fost de partea noastră și cu cât am înaintat, a coborât ceața de abia reușeam să vedem traseul. În cele din urmă am ajuns la cabana în timp util unde ne-am bucurat de o gustoasă ciorbă de fasole și o cană de ceai.

Nici de aceasta dată nu au lipsit antrenamentul în zăpadă și seara petrecuta împreună cu prieteni vechi si noi.

A doua zi, pe drumul de întoarcere, am vizitat Prapastiile Zarnestilor, ca o consolare a faptului că nu am reușit să ne bucurăm de imaginea impozanta a crestei Pietrei Craiului și ne-am pus de acord în privința următoarei destinații. Astfel, am hotarat sa alegem o locație mai apropiată de orașul colegilor noștri: Cabana Dochia.