Ședința cu părinții - ediția de iarnă, 2020 – Ho Hac Bucuresti

Ședința cu părinții – ediția de iarnă, 2020

La cererea copiilor, părinții au fost convocați în acest weekend la ”Şedința cu părinții” ediția cu numărul 4. Pentru această activitate, tradiția spune că trebuie să fie într-un loc de poveste, iar Moeciu de Sus s-a ridicat la înălțimea aşteptărilor noastre.

Şedința cuprinde trei etape principale:

• Etapa fizică, dedicată naturii
  • Etapa teoretică,dedicată socializarii
  • Etapa practică, dedicată antrenamentului de Arte Marțiale

Întâlnirea a avut loc vineri seara la gazda noastra Casa Orzan, unde am reuşit să ne strângem cu toții în jurul orei 22.00.

Sâmbătă dimineața am început cu etapa dedicată naturii, astfel, după micul dejun, am plecat spre Parcul Național Bucegi, pe traseul marcat cu  cruce roşie. Scopul traseului a fost de a ne familiariza cu mersul pe munte în condiții de iarnă şi de a ne bucura de frumosul peisaj al Bucegilor. Pentru că natura a fost darnică cu noi, am intrat pe traseu întâmpinând un strat proaspăt de zăpadă de aproximativ 20 de centimetri, astfel că după exteriorizarea bucuriei întâlnirii cu zapada (fapt mai rar întâlnit în această iarnă prin Bucureşti), cei mici au descoperit utilitatea mersului în monom pe timp de iarna. După o oră de mers prin zăpadă, am ajuns în poiana care reprezenta scopul călătoriei noastre, unde am băut o cană de ceai fierbite.  Se pare că importanța mersului în şir indian nu este la fel de mare la coborâre, astfel că poteca bătuta la urcare s-a transformat în poteci, iar fiecare pauză a fost o adevărată luptă,natura oferindu-ne muniție din belşug.

La ora 18.00 a început şedința tehnico-tactică, ghidată de moderatori precum Activity, Mafia,  Dobble şi sub stricta supraveghere a gazdei noastre, care a avut grijă ca totul să se desfăşoare în cel mai prietenos mediu.

Pentru că suntem practicanți de Arte Marțiale, nu putem lăsa să treacă o zi fără să urmăm calea trasată de maestrul nostru şi, deşi era o temperatură de -2°C, am ieşit cu mic, cu mare, de buna voie şi siliți de Vo Su Marius, la antrenament (etapa practică). Astfel, fiecare copil s-a bucurat de zăpadă, iar părinții şi-au adus aminte de copilărie. După o oră de antrenament în care am încercat cât mai mult să ne armonizăm cu mama natură, ne-am întors îmbujorați în obraji pentru a savura micul dejun și ceaiul fierbinte de la cabană.

A fost un weekend de excepție, Casa Orzan păstrează de acum amprenta noastră, și suntem siguri că ne vom reîntoarce aici în anii ce vor urma!! Vă aşteptăm alături de noi la Şedința cu Părinții – ediția de vară, unde vom avea pe ordinea de zi voie bună și promisiunea reconectării la natură.

Atenție!! Cercetătorii britanici au descoperit că participarea la activitățile Ho Hac creează bună dispoziție, dependență și (dez)afectează grav timpul petrecut pe telefon.