Cabana Dochia - Ho Hac de Iarna V – Ho Hac Bucuresti

Cabana Dochia – Ho Hac de Iarna V

Iată-ne ajunși la cea de a 5-a ediție a stagiului de club Ho Hac de Iarnă, iar locația aleasă pentru această ediție nu poate fi decât un munte încărcat de legendă: Masivul Ceahlău.

Drumul nostru începe sâmbătă dimineața de la Izvorul Muntelui, unde ne-am întâlnit cu colegii noștri de la celelalte cluburi, care au acceptat provocarea de a se bucura împreună cu noi de munte, natură și oameni cu zâmbetul pe buze. Astfel, pe lângă sportivii de la Dao Iași, prezenți alături de noi la ultimele ediții, au participat și cei de la Bao Roman. Participarea acestora are și o încărcătură emoțională, fiind clubul unde instructorul clubului nostru a început studiul artelor marțiale.

După 1000 m  diferență de nivel, parcurși în aproximativ patru ore, pe o însorită vreme de iarnă, am ajuns la Caban Dochia., unde am avut plăcuta surpriză să ne întâlnim cu doi dintre sportivii de la Clubul U.A.I.C.

La fel ca și în celelalte ediții, după antrenament, la care am avut parte de o ceață deasă și o temperatură de -10°C, am încheiat seara cu celebra ședință tehnico-tactică, unde am făcut schimb de zâmbete și voie bună.

Se zice că muntele, oricât de bine l-ai cunoaște, va reuși mereu cu ce să te impresioneze. La noi surpriza a venit de dimineața, când, treziți de o forță nebănuită, am ieșit să vedem răsăritul, având parte, pe lângă aceasta, de o frumoasă mare alpină. În cele din urmă, am fost alungați în cabană de gerul tăios, unde ne-am bucurat de micul dejun cu ceaiul fierbinte oferite de cabanieri.

Dacă ajungeți la Dochia, nu trebuie să ratați schitul din vecinătate și Vârful Toaca. Înainte de coborâre ne-am oprit doar la primul obiectiv, pentru că o urcare pe vârf necesita echipament de care noi nu dispuneam, iar siguranța este cea mai importantă.

Pe drumul de coborâre, ne-am dat seama cât de recunoscători suntem pentru ce ne oferă muntele în fiecare an, bucurându-ne de un weekend de poveste petrecut în stilul nostru .

Anul viitor vă așteptăm alături de noi la Mălăiești!